بسته پیشنهادی تامین مالی پروژه‌های راه آماده می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی از آماده‌سازی بسته پیشنهادی تامین مالی راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، امیر محمود غفاری و یعقوبعلی نظری عصر امروز پنجشنبه در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این نشست صمیمانه اظهارداشت: ما استان را با سه راهبرد عدم بروز التهاب، جبران عقب‌ماندگی‌ها و ایجاد جهش همواره مدیریت می‌کنیم.

نظری به ظرفیت‌های اقامتی مشهد پرداخت و افزود: مشهد 120 هزار تخت اقامتی دارد و از این حیث 52 درصد ظرفیت اماکن اقامتی کشور را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه‌های استان «زیارتی و مرزی» است، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت 1200 کیلومتر از جاده‌های استان در حدود یکسال گذشته اتفاق بزرگی بود اما به این مقدار هنوز نمی‌توانیم بسنده کنیم.

استاندار خراسان رضوی به پروژه‌های کلان استان پرداخت و خواستار شد: مسئله قطار سریع‌السیر تهران-مشهد و آزادراه حرم تا حرم از جمله پروژه‌های بزرگ استان است و تقاضا داریم تا در سطح وزارت راه و شهرسازی موانع اجرای این پروژه‌ها تسهیل و برطرف شود.

نظری تاکید کرد: مسئله راه، بیمارستان و مدرسه؛ از جمله دیگر مسائل استان است که باید با اتکا به مزیت‌ها آن‌ها را حل کنیم.

به گفته امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در این نشست بنا شد؛ بسته پیشنهادی «تامین مالی پروژه‌های راه استان‌» برای دهه کرامت آماده شود و در آن همه ذی‌نفعان وارد شوند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید