با حمایت آستان قدس رضوی؛ ۶۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانی کاشمر توزیع شد

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر گفت: در آستانه عید سعید فطر ۶۰ بسته معیشتی با حمایت آستان قدس رضوی بین خانواده‌های زندانی کاشمر توزیع شد.

به گزارش اعتمادساز، حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده صبح دوشنبه در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی که در حسینیه رزمندگان کاشمر با حضور خیرین برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله ۶۰ سبد معیشتی شامل ۱۹ قلم کالا و ۳ قلم بسته فرهنگی به قیمت هر سبد یک میلیون و چهارصد هزار تومان آماده توزیع است.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر با بیان اینکه این اقلام با تخفیف ۵۰ درصدی توسط آستان مقدس رضوی تهیه شده گفت: در این مرحله جمعاً مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران و نهادی‌های حمایتی که همیشه نسبت به محرومین و نیازمندان عنایت ویژه داشته‌اند گفت: انجمن حمایت زندانیان شهرستان کاشمر ۲۴۰ خانواده نیازمند زندانی را تحت حمایت خود قرار دارد.

بلوچ‌زاده افزود: خدمات ارزنده‌ای از قبیل آزادی زندانیان، اشتغال و توانمندسازی مددجویان، امور فرهنگی و آموزشی، عمران و تعمیرات منزل، درمان و بهداشت، تأمین جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی، پرداخت وام قرض الحسنه و اهدای لوازم کار و اشتغال از جمله خدماتی است که سال گذشته توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام شده است.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید