بانک سینا پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد را در استان‌های خراسان اجرایی کرد

مدیر بانک سینا منطقه خراسان گفت: بانک سینا در “طرح آفتاب” تسهیلات قرض الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می کند که این طرح از ابتدای بهمن ماه گذشته در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اجرایی شده است.

به گزارش اعتمادساز، “سیامک شمسایی چوشلی” افزود: بانک سینا با بررسی‌ها و نیازسنجی‌ انجام شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک، محصولات خوبی را برای بهره‌مندی مشتریان عرضه کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر استقبال، یکی از آنهاست.

وی با اعلام این که میزان کارمزد و سود این تسهیلات صفر درصد است ادامه داد: کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات که براساس ضریبی از میانگین معدل موجودی است به منظور بهره‌مندی خود و یا پرداخت تسهیلات به کارکنان خود استفاده کنند.

مدیر بانک سینا منطقه خراسان رضوی گفت: افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال حساب “سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز” برای خود افتتاح کنند و از طریق سپرده‌گذاری به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد دریافت کنند و طی ۶ تا ۴۸ ماه آن را بازپرداخت کنند.

شمسایی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این تسهیلات امکان انتقال امتیاز تسهیلات است، به نحوی که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز وام را به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر خود واگذار کنند.

وی اضافه کرد: اشخاص و شرکت‌های حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را، به پرسنل زیر مجموعه خود منتقل کنند.

مدیر منطقه بانک سینا خراسان گفت: در این بانک علاوه بر طرح آفتاب طرح‌های دیگری نیز برای پرداخت تسهیلات وجود دارد که از آن جمله می توان به طرحهای “نرگس” و “نارون” اشاره کرد که طرح نرگس برای اشخاص حقیقی و طرح نارون برای اشخاص حقوقی است.

شمسایی افزود: براساس الزام بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی می‌توانند تا ۷۰ درصد منابع خود را در استان تسهیلات پرداخت کنند، اما بانک سینا در منطقه خراسان تا میزان ۹۰ درصد منابع خود را تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های بانک سینا که به‌منظور حمایت از تولید کننده و مصرف کننده راه‌اندازی شده است طرح “سیمارت” است که دارای یک بازارگاه با بیش از ۲۴ هزار کالاست که شهروندان برای خرید کالای مدنظر خود می‌توانند تسهیلات را با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت و در مدت ۳۶ ماه بازپرداخت کنند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید