باند قاچاق خرید و فروش خودرو در مشهد متلاشی شد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برب مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: بزرگترین باند خرید و فروش خودرو در مشهد شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش اعتمادساز، حسین دشتبان افزود: با تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی پلیس فرودگاه های خراسان رضوی، کشف و انهدام بزرگترین باند قاچاق و خرید و فروش خودرو در مشهد با دستگیری اعضاء و کشف و ضبط خودروها انجام شد.

وی اظهار داشت: قاچاقچیان با ترفندهای مختلف و جعل پلاک ملی، خودروها را به ارزشی بالغ بر یکهزار میلیارد ریال آماده فروش کرده بودند که به موقع شناسایی شدند.

دشتبان با اشاره به عزم راسخ و جدی دست اندرکاران امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی از استان های برتر و شاخص درمبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشرو در اجرای منویات مقام معظم رهبری در این حوزه است و بر این اساس، باندهای مهم و از جمله بزرگترین باند قاچاق نقره را طی سال گذشته در این استان منهدم کرده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برب مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: امسال با توجه به شعار سال معظم له مبنی بر مهار تورم افزایش تولید و نقش شوم و موثر قاچاق در ایجاد تورم و مهار تولید ملی رویکردهای جدید و کارگروه های ویژه ای در این حوزه تشکیل شده است، هم اکنون دستگاه های عضو (اجرائی، امنیتی، انتظامی، قضائی و نظامی) در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند و از انسجام و هماهنگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید