انتصاب مدیرعامل جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش اعتمادساز، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مدیرعامل بنیاد کرامت صبح امروز ۲۵ مردادماه در این مجموعه برگزار شد.

رضا امین‌زاده که هم اکنون رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی است و پیش از این به مدت دو سال رئیس هیات مدیره موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بوده از این پس سکان‌دار این مجموعه خواهد بود.

علیرضا تاج فیروز سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به عملکرد و اهداف مطلوب مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در این مجموعه ساختار مدیریتی و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت صورت گرفته است و از طرفی با افزایش بهره‌وری روبه‌رو بوده است اما مهمترین اقدام ما خدمت‌رسانی به جوانان و نوجوانان حاشیه شهر است.

وی افزود: هم اکنون مجموعه ورزشی آستان قدس به ۱۲ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد به نوجوانانی که عبور از کنار این مجموعه ورزشی آرزوی آنان بود خدمات ارائه می‌دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از فعالیت مسجد محور این مجموعه ورزشی خبر داد و گفت: به دنبال کاهش فاصله میان مسجد و مدرسه و مسجد و خانواده طرح‌هایی را عملیاتی کردیم که امروز ۲۷۰ مسجد در حاشیه شهر از این طرح‌ها استفاده می‌کنند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید