افزون بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خواف پرداخت شد

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی خواف گفت:این بنیاد افزون بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به متقاضیان در این شهرستان پرداخت کرده است.

به گزارش اعتمادساز، فرزاد زنگنه افزود:این بنیاد ۲۶ طرح دیگر را نیز در بخشهای عمرانی، آب‌رسانی، کشاورزی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از ابتدای امسال در شهرستان خواف اجرا کرده است.

وی ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با کمکهای بلاعوض نقدی و غیر نقدی را از جمله اقدامات محرومیت زدایی این بنیاد در شهرستان خواف برشمرد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی خواف گفت: در این راستا افزون بر ۵۰ میلیارد ریال برای تامین بسته تحصیلی و معیشتی و لباس برای محرومان این شهرستان تخصیص یافته و روند توزیع آنها آغاز شده است.

زنگنه افزود: تامین و تحویل یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان با ارزش ۳۵ میلیارد ریال و تامین هزار و ۸۸۵ متر مربع فرش برای مساجد شهرستان خواف از دیگر اقدامات بنیاد علوی این شهرستان از ابتدای امسال به شمار می رود.

بنیاد علوی تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند. فعالیت این بنیاد تا سال ۱۳۸۴ بیشتر در حوزه املاک و مستغلات بود و همزمان با تغییر مدیریت در آن سال به عنوان بازوی بنیاد مستضعفان، فعالیت خود را در امور خیریه و عام‌المنفعه آغاز کرد.

این فعالیت از آن زمان تاکنون در حوزه‌های سلامت، توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش آموزی، ارتقای تحصیلی دانش آموزان محروم، اعطای وام به دانشجویان محروم مستعد و سایر خدمات حمایتی و عام‌المنفعه ادامه دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید