افزایش ۶ هزار میلیارد تومانی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری مشهد، با ۶ هزار میلیارد تومان افزایش، به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش اعتمادساز، فاطمه سلیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه بودجه سال 1403 شهرداری مشهد، اظهار داشت: از ابتدای مطرح شدن و بررسی کارشناسی و تخصصی این لایحه در کمیسیون تلفیق، تأکید جدی ما، افزایش سرجمع منابع و مصارف و شناسایی روش‌های درآمدی جدید بوده است.

وی گفت: مشهد، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در حوزه مدیریت شهری دارد که باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای بهره‌گیری از آنها به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: سرانجام با پیگیری‌ها و تأکیدات جدی صورت گرفته، لایحه اصلاحی بودجه سال 1403 به کمیسیون تلفیق ارائه و با تأکید اعضای شورای شهر و کارشناسی صورت گرفته، افزایش لایحه اعمال شد.

سلیمی تصریح کرد: برهمین اساس، سرجمع منابع و مصارف شهرداری مشهد در سال آینده، از 44 هزار میلیارد تومان به 50 هزار و 73 میلیارد تومان افزایش می‌یابد. 6 هزار میلیارد تومان افزوده شده، شامل 3 هزار میلیارد تومان در مجموع منابع شهرداری و 3 هزار میلیارد تومان هم در حوزه معاونت اقتصادی است که حسب نیاز، مصارف آن در حوزه‌های مختلف اعمال شده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید