اشتغال، مهم ترین اولویت در حوزه محرومیت زدایی

اشتغال

مسئول قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت در حوزه محرومیت زدایی اشتغال است، افزود: اولین برنامه ما در سال جدید رسیدگی به مساله اشتغال مناطق محروم، مخصوصا اشتغال خانگی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست است.

به گزارش اعتمادساز، سردار سرتیپ پاسدار ضیاء الدین حزنی، مسئول قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه امروز در همایش «تبیین اهداف و چشم انداز برنامه های محرومیت زدایی قرارگاههای جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه» با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سپاه، امنیت پایدار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه در کنار این ماموریت ها محرومیت زدایی و مردم دوستی را در سراسر کشور در دستور کار قرار داده است و اولویت با مناطق مرزی و مناطق حساس کشور در نواحی صعب العبور است.

وی افزود: برنامه هایی در حوزه امنیت غذایی، تکمیل طرحهای نیمه تمام رفع تنش آبی، توزیع لوازم التحریر، سبد ورزشی و سبد معیشتی به طور مستمر در حال انجام است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت در حوزه محرومیت زدایی اشتغال است، افزود: اولین برنامه ما در سال جدید رسیدگی به مساله اشتغال مناطق محروم، مخصوصا اشتغال خانگی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست است که حل بسیاری از مشکلات در گروه حل مساله اشتغال است.

مسئول قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه برقراری امنیت کشور در گرو حل مسائل فرهنگی است، ابراز کرد: برنامه هایی در راستای حل مشکلات جوانان و ازدواج داریم. نکته قابل تامل این است که  مسائل محرومیت زدایی مانند دانه های تسبیح به هم مرتبط هستند که باید در راستای حل آن تمام دستگاه ها تلاش کنند.

سردار حزنی با خاطر نشان کردن اینکه موفقیت ما زمانی حاصل می شود که رضایت مردم را جلب کنیم خاطر نشان کرد: مسئولین باید وظایف خود را انجام دهند و پست و مقام امتحان الهی است. اگر هر فردی به وظیفه خود عمل کند مساله ای به نام محرومیت نخواهیم داشت.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید