استخدام ۷هزار معلم در آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تا شهریور

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال ۷۰۰۰ استخدام جدید را تا پایان شهریور ماه به مرور خواهیم داشت که در مرحله اول ۲ هزار و۱۰۰ نفر استخدام می شوند.

به گزارش اعتمادساز، سید امیر شوشتری با بیان اینکه حدود 45 هزار نفر روز اولی نیازمند در مشهد تحت پوشش قرار گرفته‌اند گفت: امسال برنامه‌های مراسمات بزرگ و تأثیرگذاری برای روزه اولی‌ها در سراسر استان انجام شد که مناطق مختلف شهری، مجتمع آیه‌ها، حرم امام رضا(ع) و همچنین طرقبه شاندیز از جمله مکان‌های این برنامه‌ها بود.

وی گفت: برای روز اولی‌های حاشیه شهر نیز برنامه‌هایی از قبیل جشن عبادت گرفتیم که تذکر برای مکلف شدن و احساس مسئولیت و همچنین معرفی مرجع تقلید و احکام از اهداف این برنامه‌های دینی و پرورشی است.

شوشتری ایجاد جو معنوی و بودن در کنار یکدیگر با وجود فضای دینی و آموزشی و فعالیت‌های عبادی و فرهنگی را از اهداف دیگر برپایی جشن برای روزه اولی‌ها دانست و افزود: با شروع سال جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی برنامه‌های گسترده‌ای در قالب تحصیلی آموزشی و پرورشی را مدنظر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال 7000 استخدام جدید را تا پایان شهریور ماه به مرور خواهیم داشت که در مرحله اول 2 هزار و100 نفر استخدام می شوند.

شوشتری تاکیدکرد: افزایش سرانه دانش آموزی ازبرنامه های عمده ومهم است که مولد سازی،ساخت وسازها و همچنین طرح سنجش نوآموزان و فعالیت کانون های گزینش از  دیگر برنامه های گسترده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید