اختصاص تسهیلات ۱۳۰ میلیاردی اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان رضوی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال برای مدجویان کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، رضا سلم‌آبادی امروز در دیدار با فرماندار نیشابور از تلاش‌های انجام شده در جذب تسهیلات بانکی اشتغال برای مددجویان این نهاد قدردانی کرد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان گام‌های موثری برداشته است.

وی گفت: برای رفع مشکلات مسکن خانوادهای تحت حمایت تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم، در همین راستا 130 میلیارد تومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال‌زایی برای مدجویان کمیته امداد خراسان رضوی تخصصی یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مسکن و اشتغال مدد جویان، کمیته امداد در این زمینه گام‌های موثری برداشته است، افزود: تاکنون 51 درصد از 130 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده تسهیلات اشتغال با همکاری بانک‌های ملی، ملت، سپه، صادارت، توسعه تعاون، تجارت و مهر به مددجویان پرداخت شده است.

مهدی دونده، فرماندار نیشابور نیز با ابراز رضایت از رئیس و مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر با این نهاد اعلام کرد.

در این دیدار ذبیح الله حاجتمند، رئیس کمیته امداد امام (ره) نیشابور از خدمات کمیته امداد به نیازمندان در زمینه اشتغال و مسکن گزارشی ارائه داد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید