اجرای ۸۶ پروژه بهداشتی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مسئول پیگیری پروژه‌های حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۸۶ پروژه بهداشتی در  راستای محرومیت‌زدایی در  مناطق شهری و روستایی زیر پوشش این دانشگاه اجرایی می‌شود.

به گزارش اعتمادساز به نقل از میراث فرهنگی خراسان رضوی، محمد حسن درخشان، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای محرومیت زدایی 75 پروژه بهداشتی دانشگاهی و 11 پروژه بهداشتی خیر ساز را در دستور کار قرار داده است، اظهارداشت: در راستای توسعه خدمت رسانی در حوزه بهداشت، بر اساس برنامه ریزی قرار است هر دو هفته یکبار یک پروژه بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 18 پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: 320 میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 45 درصد حوزه بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است که این امر نقش موثری در سرعت بخشی اجرای طرح ها داشته است.

درخشان با بیان اینکه خیران سلامت نقش موثری در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی دارند تاکید کرد: خیران سلامت با اهدای زمین مورد نیاز در برخی مناطق با دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری داشته اند.

وی گفت: در گذشته اکثر واحدهای بهداشتی  به صورت استیجاری بود که با حمایت مسئولان این مشکل برطرف نشده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید