آغاز به کار سه نمایشگاه تخصصی در مشهد

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و ماشین آلات، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و هشتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش اعتمادساز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مسوولان استانی به همراه سایر مسوولان بویژه در حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص گفت: این نمایشگاه ها به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور ۱۲۵ شرکت از این استان و ۶۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، یزد، بیرجند، سمنان، قم، فارس، اردبیل و مازندران گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه ها، مواد اولیه، تجهیزات زیرساختی و معرفی ظرفیت ها است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات این حوزه ها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: این سه نمایشگاه تخصصی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود سه هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید