مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه صنعت،معدن و تجارت جوانان استان تهران در روز ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور حداکثری اعضا و با هدف انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شد.
به استناد ماده ۱۵ اساسنامه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان، مجمع عمومی با تشکیل هیات رئیسه آغاز و به معرفی کاندیدا پرداختند و پس از برگزاری فرآیند انتخابات، شاهرخ عباس زاده با ۱۰۰ رای بیشترین آرا ماخوذه به خود اختصاص داد . سپس به ترتیب رضا امیدوار تجریشی با ۸۰ رای و حسین زاهدی با ۷۴ رای و ب حدیث آذر۷۱ رای و بهرنگ پور غفاری با ۵۰ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و حسین کاویانی با ۸۰ رای به عنوان بازرس اصلی در هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران منتخب شدند.
روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران ضمن عرض تبریک به منتخبین، خبر رسمی از برگزاری انتخابات سالیانه خانه صنعت معدن و تهران در سایت رسمی خود بعد ظهر امروز قرار داد .
شایان ذکر است سید علی صدری رئیس هیئت امنا خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران در جلسه انتخابات شرکت داشت و بعد از اعلام نتیجه انتخابات به اعضا منتخب تبریک گفت .

دیدگاهتان را بنویسید