باقری مدیرعامل شرکت صنایع روشنایی لامپ افروغ: دولت کاهش هزینه کارگران را دنبال کند

مدیرعامل شرکت صنایع روشنایی لامپ افروغ گفت: دولت به جای افزایش حقوق کارگر و افزایش نرخ تمام شده اقلام و ایجاد تورم، باید هزینه‌های کارگران را کاهش دهد.
به گزارش اعتمادساز، داود باقری در نشست هم اندیشی « 1400 با کارآفرینان» که به همت سرپرستی روزنامه اعتماد در خراسان رضوی و در محل هتل دیپلمات مشهد برگزار شد، افزود: : یکی از مشکلات مهمی که کارفرامایان با آن روبرو هستند، دخالت دولت در تعیین حداقل دستمزد است. مخصوصا که اعلام نرخ مزد در پانزده روز پایانی سال سبب ایجاد تورم می‌شود. دولت به جای افزایش حقوق کارگر و افزایش نرخ تمام شده اقلام و ایجاد تورم، هزینه‌های کارگران را کاهش دهد.
وی ادامه داد: مشکلات فقط یک مورد نیست بلکه در همه نقاط و در همه حوزه‌ها گره‌های زیادی وجود دارد، اما مهم‌ترین مسئله مصلحت‌اندیشی رسانه‌ها و خودسانسوری ماست؛ همه می‌گویند فلان نفر این کار را کرده است ولی هیچکس اسم نمی‌برد.
باقری عنوان کرد: چرا مردم کشور ما که سرشار از معادن مختلف، دومین تولیدکننده گاز جهان و سومین تولیدکننده نفت جهان است، شرایط سختی دارند؟ چرا مردم ما باید برای مرغی با کیفیت پایین و قیمت بالا در صف بایستند؟
وی تصریح کرد: اگر رسانه در هر سال بدون مصلحت‌اندیشی حتی یک مورد از این مسائل را بیان و مطالبه کند این مشکلات حل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید