اجرای نمایش “کمد”، روایتی از برده‌داری نوین در مشهد آغاز شد

اجرای تئاتر “کمد” به نویسندگی و کارگردانی «محمدامین اکبری»، که روایتی از برده‌داری نوین است، در پردیس تئاتر مستقل مشهد آغاز شد.

به گزارش اعتمادساز به نقل از گیشات، این اثر نمایشی نخستین تجربه این کارگردان است که به گفته وی دنیایی را به نمایش می‌گذارد که با هجمه‌های وسیعی از گسترش پوچ‌گرایی، معنایی برای انسان امروز ندارد تا او را دلگرم کند و حتی عشق و کانون خانواده، ماهیت و هویتِ امیدبخش خود را از دست‌ داده و انسان برای ادامه‌ نیازمند دستاویزهای دیگری‌ است.

بازیگران این تئاتر را “عطیه سجادی، فاطمه حجازی، محمدرضا فولادی و امیر میرزایی” تشکیل می‌دهند و “آرتمیس قنبرپور و نیوشا منصوری” به عنوان صدای بازیگر در پشت صحنه حضور دارند.

آهنگسازی این تئاتر را “آرمان پارسیان”، طراحی و وسایل صحنه را “یاسمن علی‌زاده نائینی”، طراحی لباس را “نوشین هنرمند”، طراحی گریم را “دینا ترشیزی”، مدیریت رسانه های اجتماعی را “صالح کامرانی” و دستیاری کارگردان را “علیرضا پارسه و مرجان حسین زاده” برعهده دارند.

از دیگر نمایش های روی پرده در مشهد می توان به “دهن بند”، “ریبوت”، “شابلون”، “رودخانه” و “نیکولایف” اشاره کرد که در تماشاخانه‌های شمایل، لطفی و ارجمند روی صحنه رفته اند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید