تعطیلی تفرجگاه‌های محیط زیست خراسان رضوی تا پایان امروز

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمامی تفرجگاه ها و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان تا پایان امروز یکشنبه تعطیل است.

به گزارش اعتمادساز به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، مهدی اله پور اظهارداشت: با عنایت به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه، تمامی مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان تا پایان امروز یک شنبه تعطیل است.

وی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی و بارش های سیل آسا و رگباری و سیلابی شدن مسیل ها و جهت حفظ سلامت و جان مردم شریف استان، از شهروندان و گردشگران درخواست داریم تا از ورود به مناطق تفرجگاهی و حفاظت شده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و از تردد های غیر ضروری و حضور در مناطق کوهستانی، بستر های مسیل و رودخانه تا پایان روز یکشنبه جدا خودداری کنند.

گردشگران به طرقبه شاندیز سفر نکنند

همچنین حمیدرضا ضیایی رحیمیان،فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز نیز گفت: گردشگران و طبیعت دوستان مشهدی امروز، یکشنبه در پی هشدار وقوع سیلاب به مناطق تفرجگاهی، گردشگری و ییلاقی این شهرستان سفر نکنند.

وی افزود: بر اساس هشداری که هواشناسی خراسان رضوی صادر کرده است وقوع بارش امروز به میزان حدود 20 میلیمتر در برخی مناطق استان از جمله طرقبه شاندیز پیش بینی شده است.

ضیایی رحیمیان تصریح کرد: براساس پیش بینی ها وقوع سیلاب در مسیل ها و رودخانه های طرقبه شاندیز دور از انتظار نیست لذا تردد در مسیرهای تفرجگاهی و جاده‌های روستاهای ییلاقی و گردشگری این شهرستان همراه با خطر خواهد بود.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: پس از عادی شدن شرایط جوی از فردا، این شهرستان میزبان گردشگران مشهدی خواهد بود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید