بسترسازی برای نقش‌آفرینی دانش آموزان در میدان ۱۴۰۳

نشست قرارگاه طرح میدان ۱۴۰۳ شهرستان‌های خراسان رضوی با استاندار این استان به صورت وبیناری برگزار و بر فراهم‌سازی زمینه برای نقش‌آفرینی دانش آموزان در عرصه انتخابات تاکید شد.

به گزارش اعتمادساز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در نشست قرارگاه طرح میدان 1403 شهرستان‌های استان که به صورت وبیناری برگزار شد؛ بر فراهم سازی زمینه برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات تاکید کرد.

وی افزود: شهید رئیسی همیشه برای نسل جوان و  آماده شدن آن‌ها برای گرفتن مسئولیت‌ها در اجتماع دغدغه داشت.

نظری با اشاره به اهمیت و حساسیت آموزش و پرورش به‌ عنوان ظرفیت آموزش و تربیت نسل آینده گفت: بدیهی است که در عین اتفاق افتادن آموزش، پرورش هم باید صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای تحقق هدف آموزش و پرورش به میدان نیاز داریم که در میدان هم آموزش‌ها تمرین شده و هم آمادگی لازم برای تحقق آموزش‌ها برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

نظری گفت: پیاده‌سازی برنامه‌ها نیاز به آموزش و پرورش دارد و ما به میدان نیاز داریم، بر این اساس بهترین اثر را میدان‌های واقعی دارند و نسل جدید ما که می‌توانند آموخته‌های خود را در این میدان واقعی تمرین کنند.

وی در انتها از فرمانداران و آموزش و پرورش خواست حداکثر زمینه‌سازی و همکاری را با دانش آموزان داشته باشند تا نقش اصلی را خود دانش آموزان ایفا کنند.

این نشست به صورت دو جلسه متوالی با گروه پسران و دختران برگزار شد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید