بیش از ۴۵ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در خراسان رضوی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۴۵ کیلو و ۴۴۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه و هرویین در شهرستان طرقبه شاندیز کشف شد.

به گزارش اعتمادساز، سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی  افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال موادمخدر صنعتی توسط افراد سودجو بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی و طرقبه شاندیز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ حامل موادمخدر را در بلوار شاهد مشهد شناسایی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر طرقبه شاندیز و پس از تعقیب و مراقبت خودرو موردنظر، آن را در سه راهی طرقبه شاندیز متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و پنج کیلو و ۷۴۰ گرم هرویین کشف و در این زمینه سه متهم را دستگیر کردند.

سردار تقوی افزود: در ادامه این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران انتظامی گلبهار با شناسایی متهم اصلی این پرونده اقدام به تعقیب خودرو پژو ۴۰۵ کرده و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح آن را متوقف و ۲ متهم دیگر را که در جا به جایی این محموله همکاری داشتند، دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، شهروندان نیز می توانند هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید