مشکل بیمه‌ای رانندگان تاکسی در تربت‌حیدریه حل شد

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: مشکل بیمه‌ رانندگان تاکسی که از سال ۱۳۹۳ تاکنون متوقف شده بود، با پیگیری های این سازمان برای ۶۵ راننده تاکسی این شهرستان حل شد.

به گزارش اعتمادساز، محسن قندهاری با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل و شهرداری تربت حیدریه تلاش و پیگیری های بسیاری برای این منظور انجام داده است، افزود: تربت حیدریه جزو اولین شهرهایی است که رانندگان بخش عمومی (تاکسی رانان) را برای برخورداری از بیمه به تامین اجتماعی معرفی کرده است.

وی ادامه داد: در این مرحله اسامی ۶۵ راننده تاکسی (تاکسی،‌ تاکسی بی سیم و اتوبوسرانان بخش خصوصی) به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند که این افراد جایگزین رانندگانی شده اند که شغل خود را در سال های گذشته تغییر داده‌اند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه اشاره کرد: بیمه رانندگان تاکسی از سال ۱۳۹۳ تاکنون مسدود بوده و امکان بیمه کردن رانندگان تاکسی جدید وجود نداشت و اکنون این فرصت فراهم شده است و تربت حیدریه جزو نخستین شهرهایی است که این اقدام را انجام می دهد.

قندهاری گفت: شهر تربت حیدریه دارای ۷۵۰ دستگاه تاکسی و ۱۱ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی است که در ۱۴ مسیر درون شهری توسط تاکسی و ۱۱ مسیر درون شهری و روستایی توسط اتوبوس‌ها به مردم خدمات دهی می‌ کند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید