احتمال حذف امتیاز میزبانی والیبال برای تیم مشهدی

با توجه به وضعیت سالن مهران مشهد و عدم تایید ناظران فدراسیون والیبال احتمال اینکه این سالن به لیگ برتر نرسد زیاد است و امکان دارد امتیاز میزبانی از تیم والیبال نیان الکترونیک در مشهد گرفته شود.

به گزارش اعتمادساز، چند هفته گذشته ناظران فدراسیون والیبال برای بازدید از سالن مهران مشهد به این شهر سفر کردند و خروجی این بازدید عدم تایید میزبانی نیان الکترونیک مشهد از رقبای خود در لیگ برتر بود.

ناظران فدراسیون چند ایراد اساسی از این سالن گرفت و باید هیات والیبال خراسان رضوی و تیم والیبال نیان الکترونیک این ایرادات را برطرف کند تا شرایط میزبانی تیم نیان از رقبا در مشهد و سالن پیر مهران فراهم شود.

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال که چند روز گذشته در تهران برگزار شد متاسفانه سالن مهران مشهد به عنوان ضعیف ترین سالن ایران بین شهرهایی که در لیگ برتر والیبال حضور داشتند معرفی شد و این موضوع نقطه ضعف برای شهر مشهد و استان خراسان رضوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مشهد مقدس یک سالن استاندارد والیبال ندارد، افزود: در حال حاضر ما برای فوتبال ورزشگاه امام رضا(ع) را داریم، برای بسکتبال خانه بسکتبال وجود دارد و برای هندبال و فوتسال سالن شهید بهشتی در مشهدمقدس هستند اما برای والیبال سالن مهران است که در حال حاضر این سالن پیر است و مدیران شهری باید به فکر احداث سالن والیبال جدید باشند.

صمدی بیان کرد: در بازدیدی که ناظران فدراسیون والیبال از سالن مهران داشتند حدود ١٢ مورد ایراد گرفته شد که باید تا برگزاری لیگ برتر والیبال رفع شود. بخشی از این ایرادات مربوط به کف سالن و مشکل رختکن است. ضمن اینکه سقف سالن نور کافی ندارد و سکوهای تماشاگران ایراد دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ایرادات ذکر شده رفع نشود احتمال گرفتن امتیاز میزبانی از مشهد وجود دارد یا خیر، گفت: اگر ایراداتی که ناظران فدراسیون والیبال از سالن مهران گرفتند رفع نشود امتیاز میزبانی را از مشهدمقدس خواهند گرفت. مسئولان هیات والیبال خراسان رضوی قول هایی داد‌ه‌ اند که ایرادات را تا شروع لیگ برتر رفع خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در پایان خاطرنشان کرد: سالن مهران مشهد پیر است و سالن مناسبی برای برگزاری مسابقات نیست.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید