تنها نماینده خراسان رضوی، نیازمند ۳۵۰ میلیون ریال برای حضور در جام حذفی

سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌ حیدریه گفت: این تیم قرار است به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی، ۳۰ شهریور در رقابت‌های جام حذفی کشور حضور یابد و حال آنکه تاکنون نتوانسته است حتی هزینه ۳۵۰ میلیون ریالی ثبت‌نام برای شرکت در این رقابت‌ها را تامین کند.

به گزارش اعتمادساز، سعید نکویی اظهار داشت: این در حالی است که مهلت زمانی ثبت‌نام در این رقابت‌ها بیستم شهریور، یعنی ۲ روز دیگر به پایان می رسد.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه در زمینه نامه‌نگاری و نیز تامین زمین برای تمرینات تیم، چیزی کم نگذاشته است اما با توجه به محدودیت اعتبارات، توان حمایت مالی از تیم را ندارد و هیچ حامی مالی نیز تاکنون برای پشتیبانی از تیم سپنتای تربت‌حیدریه پا پیش نگذاشته است.

نکویی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم بومی هستند و تاکنون حتی یک ریال دستمزد دریافت نکرده‌اند، گفت: این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی در سال گذشته به عنوان تنها تیم استان و برای نخستین بار در تاریخ فوتبال تربت حیدریه، مجوز راه‌یابی به جام حذفی فوتبال کشور را از آن خود کرد.

سرپرست تیم اضافه کرد: تیم فوتبال سپنتا سال گذشته در آخرین بازی فوتبال لیگ استان مقابل میزبان خود سفیدجامگان مشهد، نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرده و با قرار گرفتن در رده دوم جدول، جواز صعود به رقابت‌های جام حذفی کشور را به دست آورد و علاوه بر آن موفق به کسب مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور شد.

نکویی از افراد متمکن تربت‌حیدریه استمداد کرد تا با توجه به فرصت ۲ روزه باقی‌مانده برای ثبت‌نام این تیم در مسابقات جام حذفی، با تامین این مبلغ، دل جوانان پرتلاش تیم و نیز مردم تربت‌حیدریه را شاد کنند.

رییس اداره ورزش جوانان تربت‌حیدریه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: باور کنید به هیچ وجه توان پرداخت این مبلغ به ظاهر ناچیز را از محل اعتبارات دولتی نداریم.

مجید رضایی افزود: با توجه به شایستگی‌های تیم و از آنجا که سپنتا به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی مجاز به شرکت در جام حذفی شده است، از مسوولان شهرستان به ویژه فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس، انتظار داریم که همچون گذشته حمایت خود از حوزه ورزش را دریغ نکنند.

وی گفت: البته تیم‌ برای ادامه حضور در جام حذفی دست کم به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با توجه به سخاوتی که در متمکنان و متمولان این خطه سراغ داریم، مطمئن هستیم تیم خود را تنها نخواهند گذاشت.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید