تساوی بدون گل فرش آرا و آنا صنعت

تیم فرش آرا مشهد و آنا صنعت پاسارگارد قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در مشهد به مصاف هم رفتند که با تساوی به رختکن رفتند.

به گزارش اعتمادساز، در ادامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران، عصر امروز و از ساعت ١۶:٠٠ دو تیم فرش آرا مشهد و آنا صنعت پاسارگارد قم در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند.

در ابتدای بازی و در دقیقه ۴، تیم فوتسال فرش آرا مشهد موفق شد دروازه مشکی پوشان آنا صنعت را باز کنند که داور به علت خطای قبل از گل، آن را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ١۴ با همکاری بازیکنان فرش آرا، مجید لشنی با دروازه ‌بان تیم آنا صنعت تک به تک شد که توپ را به بدن دوازه‌بان کوبید.

در ثانیه های پایانی نیمه اول حامد عبدالهی با یک ضربه قیچی‌برگردان، دروازه تیم آنا صنعت را تهدید و دروازه‌بان این تیم را مجبور به واکنش کرد که با این حرکت، تماشاگران مشهدی به وجه آمدند. نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه نخست، مشکی پوشان آنا صنعت چند بار دوازه فرش آرا را تهدید کردند که با واکنش های علی نیکنام، دروازه‌بان فرش آرا همراه بود.

در بین دو نیمه‌، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تماشای این بازی وارد سالن شهید بهشتی مشهد شد.

تساوی بدون گل دو تیم فرش آرا مشهد و آنا صنعت پاسارگارد قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی است که این بازی هم بدون اتفاق خاصی خاتمه یافت.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید