رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد: شناساندن ظرفیت‌های مشهد در نمایشگاه‌های بین‌المللی

رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه گذاری و مشارکت‌ها شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از الزامات ما برای توسعه اقتصادی، حضور مدیریت شهری مشهد در نمایشگاه‌های خارجی است.

به گزارش اعتمادساز مجید دبیریان در حاشیه وبینار تقویت همکاری‌های تجاری ایران و تاجیکستان که در محل نمایشگاه دائمی مشهد برگزار می‌شد، افزود: در آخرین جلسه ای که با مهندس ارجاعی شهردار محترم مشهد و اقای صیفی مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد داشتیم، یکی از تصمیمات ما تلاش برای توسعه برگزاری نمایشگاه های خارجی در مشهد است.

وی تاکید کرد: اقای صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال حاضر ۸ نمایشگاه را برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند و با دستور اقای شهردار قرار است این تعداد افزایش پیدا کند و البته ما هم در شورای شهر حمایت خود را انجام می‌دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: رویکردی که ما بر آن تاکید کرده‌ایم حضور فعال شهرداری مشهد و داشتن غرفه در این نمایشگاه‌هاست که به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کلانشهر انجام شود.

دبیریان افزود: از سوی دیگر برای ارائه خدمات توسط شهرداری مشهد در کشورهای دیگر نیز وجود دارد که می‌تواند در این نمایشگاه‌ها مطرح شود.

وی اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری ما بسیار پیشتاز هستیم و می‌توانیم این خدمات و دانش و تجربیاتی که به دست آورده ایم را در بسیاری از کشورهای دیگر ارائه دهیم.

دبیریان تصریح کرد: شهرداری مشهد باید از ظرفیت خود در صادرات خدمات فنی مهندسی و از طرفی جذب سرمایه‌گذاران در شهر مشهد استفاده کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد:
با توجه به این که رویکرد حوزه مدیریت شهری به ویژه کمیسیون اقتصاد شورای شهر حمایت از حوزه‌های اقتصادی و رویکردهای توسعه‌ای مدیریت شهری است، ما بر استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی تاکید ویژه‌ای داریم

دیدگاهتان را بنویسید