پیام احمد مسعود به مردم افغانستان: قیام عمومی رو آغاز کنید

امروز پیام احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت به افغانستانی های سراسر جهان منتشر شد.
به گزارش اعتمادساز، در پخش هایی از این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت هم وطنان و فرزندان صدیق این سرزمین را خدمت خانواده محترمشان و ملت شهید پرور افغانستان تبریک و تسلیت عرض میکنم.
افغانستان در ماه های گذشته جنگ های فراوانی را شاهد بود و مردم ما در اقصی نقاط مختلف مقاومت کردند و ایستادگی کردند. متاسفانه به دلایل مختلف جنگ به نقطه ای رسید که افغانستان در تنگنای سقوط قرار میگرفت. در آخرین نقطه مردم با عزت ما از بدخشان تا تخار از کاپیسا تا اندراب مقاومت های خود را ادامه دادند تا بلاخره مقاومت به جغرافیای اندراب و پنجشیر رسید.
جبهه مقاومت ملی به خاطر دفاع از عزت، سلامت، استقلال، آزادی و عدالت مبارزه خود را شروع کرد.
دیروز بعد از اعلامیه علما سرتاسر کشور جبهه مقاومت ملی فیصله علما را نهایی و لبیک گفت و احترام گذاشت. اما طالب ها خوشبختانه که طینت واقعی خود را نشان دادند و بلاخره بر خلاف چیزی که در ظاهر میگفتند نشان دادند که نه باوری به بشریت دارند نه باوری به قرآن دارند و نه فیصله علما سرتاسر افغانستان را باور دارند و بعد از فیصله علما آنها حملات گسترده خود را بر خلاف فیصله بر علیه مردم ما شروع کردند ، که باعث کشته شدن تعداد زیادی از هم وطنان ما از جمله بخشی از خانواده من شدند.
امروز اتفاقاتی که در جریان است تصویر کوچکی از آینده افغانستان میباشد. آینده ای که بیگانگان با کمک افرادشان و نمایندگان و مزدورانشان میخواهند در افغانستان پیاده کنند و آن تصویری این است که افغانستان یک افغانستان عقب مانده باشد ؛ تاریک بدون هر گونه فرهنگ و هنر ، بدو اتحاد و اتفاق، افغانستانی که در یک انزوای سیاسی و اقتصادی توسط دنیا قرار داشته باشد.
حمله دیروز به وضوح نشان داد که نیروهای بیگانه ، همسو و در کنار طالب ها در مقابل ملت افغانستان از دیرباز حضور داشته اند و هنوز هم حضور دارند .
هم وطنان ما در هر گوشه ای که هستید چه در بیرون و چه در داخل فراخوان میدهیم که قیام عمومی را به خاطر عزت ، آزادی و سر بلندی وطن آغاز کنید .
صحبت دوم من با جامعه جهانی است که با ایجاد فرصت غلط برای طالب ها و دادن فرصت سیاسی به آنها باعث شد که آن ها هم جرات سیاسی پیدا کنند و هم به دنیا نشان دهند که تغییر کرده اند در حالی که طالب به هیچ عنوان تغییر نکرده است بلکه ظالم تر، قسی القلب تر، افراطی تر و متعصب تر از دیروز تا امروز قدم گذاشته است و ما شاهد این هستیم.
جبهه مقاومت ملی به زودی سخنگوی جدید خود را تعیین خواهد کرد و بار دیگر اعلام میکند که شهادت افتخار ماست و به هیچ عنوان شهید دادن و همچنین فشار های جغرافیایی آوردن از روحیه ما نمی‌کاهد بلکه در کنار ملت و مردم خود تا آخرین لحظه و تا آزادی افغانستان و پیروزی مردم افغانستان ادامه خواهد داد و باور داریم که انشاءالله به یاری پروردگار و همت مردم ما پیروزی حتمی است و در مقابل اراده یک ملت هیچ نیرویی نمیتواند بایستد

 

دیدگاهتان را بنویسید