۶ نفر از خراسان رضوی در رقابت‎‌های پارالمپیک پاریس حضور دارند

رییس هیات جانبازان و توانیابان خراسان رضوی گفت: حضور چهار ورزشکار و ۲ مربی از استان در رقابت های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، قطعی شده است.

به گزارش اعتمادساز، محمد مهدی آخوندی افزود: مصطفی مازیار در رشته دو و میدانی، مهدی بابادی در رشته والیبال نشسته، موسی غلامی در رشته جودو و نسرین شاهی در رشته تیراندازی در این رقابت های بین المللی به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین هادی رضایی مربی سرشناس مشهدی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و حمید فرزین به عنوان مربی دو و میدانی در رقابت های پاریس حضور خواهند داشت.

رییس هیات جانبازان و توانیابان خراسان رضوی با اشاره به استعداد ورزشکاران توانیاب این استان گفت: ورزشکاران استان دارای ظرفیت های فراوانی در رشته های مختلف هستند و تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های مختلف نیز شده اند.

آخوندی در خصوص سفر کاروان پارالمپیک به مشهد نیز اظهار کرد: کاروان پارالمپیک امشب وارد مشهد خواهد شد و فردا یکشنبه پس از زیارت و دیدار با برخی از مسوولان کشوری آماده اعزام به رقابت های پاریس می شود.

کاروان پارالمپیک ایران با نام “فرزندان ایران” دهمین حضور خود را در پارالمپیک تجربه می‌کنند و این کاروان متشکل از ۶۶ ورزشکار، ۳۴ کادر فنی و ۲۰ همراه اعم از پزشک، معاون فرهنگی و خدمه است که در تاریخ دوم شهریور ماه به پاریس اعزام خواهد شد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید