کسب رتبه نخست بخش بین الملل جشنواره قصه گویی خراسان رضوی توسط بانوی تایبادی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: مربی فرهنگی این کانون رتبه نخست بخش بین المللی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان خراسان رضوی را کسب کرد.

به گزارش اعتمادساز، طاهره سیدین افزود: در این بخش “کلثوم عزتی راد” از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان توانست مقام نخست را از آن خود کند.

وی ادامه داد:از دیگر مقامهای کسب شده از سوی این فعال فرهنگی شهرستان تایباد می توان به برگزیده پنج دوره استانی، راهیابی به سه مرحله منطقه ای، برگزیده یک دوره منطقه ای و راهیابی به بخش ملی و کشوری این مسابقات اشاره کرد.

او اضافه کرد: در این دوره از مسابقات و در بخش قصه گویی ۵۶ نفر از سراسر استان خراسان رضوی شرکت کرده بودند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: این جشنواره در بخش های بزرگسالان، پدربزرگ ها، ملی- آیینی و سنتی، زبان اشاره، مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها، طنز و لبخند، سردار سلیمانی، کسب و کار، نیروی انتظامی و بخش جنبی غزه برگزار شد.

سیدین افزود: بخش بین المللی جشنواره قصه گویی نیز «شب یلدا» در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با شعار «با قصه لبخند بسازیم» برگزار شد که علاقه مندان هزار اثر از استان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند.

او اظهار کرد: در مجموع ۱۸ نفر از استان خراسان رضوی به مرحله بین المللی این جشنواره راه یافتند.

در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خراسان رضوی، از تایباد سه نفر قصه گو شرکت کرده بودند که مجید صادقی از این شهرستان در بخش مدرن و کلاسیک بزرگسالان نیز شایسته تجلیل شد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید