پیگیری مشکلات ساکنین بلوار سلمان فارسی گناباد

بیش از هزار شهروند گنابادی در بلوار سلمان فارسی این شهرستان ساکن هستند که با مشکلات زیادی از جمله نبود فضای سبز، راه دسترسی و نبود آسفالت معابر روبه رو بودند که با پیگیری‌های تسنیم این مشکلات در حال مرتفع شدن است

به گزارش اعتمادساز، مجتمع مسکونی بهارستان شهر گناباد در انتهای بلوار سلمان فارسی این روزها محل سکونت نزدیک به هزار شهروند گنابادی است؛ این مجتمع که اولین مجموعه آپارتمانی در شهر گناباد است با مشکلاتی مانند نبود راه دسترسی مناسب و نبود فضای سبز، آسفالت معابر روبه رو بود و شهروندان طی پیام هایی از خبرگزاری تسنیم در خواست داشتند تا مشکلات آنها پیگیری شود.

مهران حسین زاده شهردار گناباد در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: شهرداری گناباد طی یکسال اخیر تمامی تلاش و پیگیری خود را برای رفع مشکلات شهروندان در این مجموعه داشته است تا فضای مطلوبی برای آنها مهیا شود.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته 2500 مترمربع از ورودی این مجتمع با حجم 285 تن آسفالت شده که قیر آن از محل نهضت ملی مسکن تامین و انجام شد که در حال حاضر شهروندان از وضعیت مطلوبی برخوردارند.

شهردار گناباد خاطرنشان کرد:در خصوص فضای سبز نیز کاشت درخت در این مجموعه صورت گرفته و تلاش داریم وضعیت را بهبود بخشیم.

حسین‌زاده گفت:کارهای عمرانی دیگری در حاشیه این مجموعه آغاز شده که بلوار ضلع غربی گناباد را نیز آغاز کرده‌ایم ، این مسیر به سایت 240 هکتاری نهضت ملی مسکن وصل می شود که در ترافیک این محدوده تاثیر خواهد داشت.

وی افزود: با راه اندازی کارخانه صنایع بتنی شهرداری گناباد هم اکنون از تولیدات این مجموعه استفاده می شود که سرعت کار را افزایش داده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید