پرونده موبایل‌قاپی‌های بلوار وکیل‌آباد مشهد بسته شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران کلانتری “شهرک فراجا”ی مشهد متهم به ۲۳ فقره موبایل‌قاپی در حاشیه بلوار وکیل‌آباد به دام افتاد.

به گزارش اعتمادساز، سردار احمد نگهبان امروز، شنبه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌دنبال گزارش موبایل‌قاپی‌های سریالی شبانه در حاشیه بولوار وکیل‌آباد توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری شهرک فراجا با مشخصات ظاهری به‌دست‌آمده از متهم، گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب‌پذیر آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که یکی از تیم‌های نامحسوس کلانتری شهرک فراجا، متهم را در بولوار وکیل‌آباد در حال پرسه‌زنی مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از متهم یک قبضه قمه، یک عدد اسپری فلفل و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه که نیم ساعت قبل از مردی جوان در همان محدوده سرقت شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم 25ساله در مواجهه با تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته و مواجهه با تعدادی از شکات به 23 فقره قاپ‌زنی تلفن همراه شهروندان در حاشیه بولوار وکیل‌آباد و خیابان‌های همان محدوده اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

تسنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید