نویسندگان خراسان رضوی در شانزدهمین جایزه ادبی جلال درخشیدند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار کتاب از نویسندگان خراسان رضوی در فهرست نامزدهای شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد جای گرفتند.

به گزارش اعتمادساز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بی بی فاطمه حسینی اظهارداشت: دو کتاب “تو خداداد عزیزی هستی” نوشته جواد رستم زاده و ” عملیات احیا” نوشته محمد حکم آبادی در بخش مستندنگاری و کتاب های ” غمسوزی”  نوشته اعظم عظیمی و ” گروگانکشتگی” نوشته نوید ظریف کریمی در بخش رمان و داستان بلند نامزد دریافت جایزه ادبی جلال آل احمد شدند.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد این دوره از جشنواره، یک هزار و 471 اثر در بخش داستان بلند و رمان و 893 اثر در بخش مستندنگاری به دبیرخانه رسیده است که به ترتیب 5 و 4 اثر به فهرست نهایی نامزدها راه یافته اند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اختتامیه «شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» و جشن تولد یکصدسالگی جلال آل‌احمد با عنوان «یک قرن جلال»  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان، منتقدان و اهالی ادبیات کشور، ششم دی ماه در تالار وحدت برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان رضوی در پایان گفت: برای نویسندگان خوش قلم استان مان آرزوی موفقیت و درخشش در این دوره و ادوار آتی جشنواره دارم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید