معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی: شبکه تلوبیونی سربداران گامی در راستای عدالت رسانه‌ای است

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی گفت: شبکه تلوبیونی (تلویزیون اینترنتی) سربداران گامی در راستای عدالت رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی است.

به گزارش اعتمادساز، حجت‌الاسلام محمدمهدی تجریشی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری شبکه تلوبیونی سربداران در سبزوار افزود: یکی از تدابیر سازمان صدا و سیما، بهره گیری از شبکه تلوبیون به منظور حمایت جدی از ظرفیت های تولید محتوا در شهرستان ها است.

وی تصریح کرد: از اهداف برنامه سازی در قالب شبکه تلوبیون، تقویت توانمندی مردم در لایه های مختلف رسانه ای و تولید محتوا است به طوری که فضا به طور عادلانه در اختیار جوانان مستعد و اقشار مختلف مردم قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام تجریشی افزود: شبکه تلوبیونی سربداران، ظرفیتی را ایجاد کرده است تا توانایی ها و فرهنگ عمیق و ریشه دار منطقه سبزوار بیش از گذشته معرفی شود.

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار توان مردمی خوبی در حوزه تولید محتوا دارد که این توانمندی ها در بستر شبکه تلوبیونی سربداران مورد توجه قرار می گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی گفت: فضای مجازی و ظرفیت های آن از بهترین بسترها برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است.

شبکه تلوبیونی (تلویزیونی اینترنتی) “سربداران” هفته گذشته در جریان برگزاری جشنواره ملی دانشگاهی “شهید غیرت” به طور رسمی در سبزوار افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این نخستین شبکه تلوبیونی شهرستانی غیر مرکز استانی در کشور است که با رویکرد هویت بخشی بیشتر به این منطقه در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تقویت بنیان های فرهنگی و دینی این خطه و معرفی بیشتر ظرفیت های هنری غرب خراسان رضوی فعال شده است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید