مدیر جهاد کشاورزی بردسکن: جهاد کشاورزی بردسکن آماده همکاری با سرمایه گذاران است

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: در واگذاری زمین به افراد سرمایه گذار، جهاد کشاورزی بردسکن هیچ کوتاهی نمی کند و آماده همکاری با آنها است.

به گزارش اعتمادساز، مهدی مسروری اظهار کرد: همه ارکان دولتی در شهرستان برای تسهیل امور سرمایه گذاری از هیچ چیز دریغ نداشته و حمایت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه این شهرستان با داشتن اراضی مستعد، شهرک صنعتی و دیگر زمینه‌های حمایتی از جمله واگذاری زمین و پیگیری‌های آب، برق و گاز همراه با سرمایه گذار است، گفت: فرد سرمایه گذار با ارائه درخواست سرمایه گذاری در کمترین زمان لازم پاسخ لازم مدیران را دریافت می‌کند و از مشاوره کارشناسان برخوردار می‌شود.

ساخت سردخانه ۱۰ هزار تنی در بردسکن

وی با اشاره به کلنگ زنی ساخت سردخانه ۱۰ هزار تنی توسط معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در سال گذشته در بردسکن اظهار کرد: فرد سرمایه گذار پیگیر تحویل زمین است تا بتواند مدارک و استعلامات را سریع به جهاد کشاورزی برساند تا فرآیند ادامه کار انجام گردد.

مسروری افزود: رییس شورای تأمین و دستگاه قضا در شهرستان با همراهی مدیران شهرستان برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری تلاش می کنند و در این راستا سرمایه گذار ساخت سردخانه، بزودی زمین خود را تحویل و در ادامه فرایند امور و اخذ مجوز ساخت در کمترین زمان در اختیار وی قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن اضافه کرد: این شهرستان را با داشتن محصولات انار، انجیر، میوه‌های سردرختی، انگور و از طرفی همجواری با شهرستان‌های بجستان، خلیل آباد و فیض آباد و حتی ششتمد سبزوار بهترین موقعیت برای ساخت مجموعه سردخانه را فراهم کرده است.

احداث کشتارگاه طیور در بردسکن

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی تمام قد از سرمایه گذار حمایت می‌کند، اظهار داشت: در حوزه احداث کشتارگاه که یکی از نیازهای شهرستان است تحویل زمین به فرد متقاضی مراحل پایانی آن در جهاد کشاورزی در حال پیگیری است که به زودی صورت می‌گیرد و لذا با واگذاری و تحویل زمین دیگر فرایند کار قانونی ساخت این کشتارگاه در بردسکن با سرعت انجام می‌شود.

مسروری اخذ استعلامات قانونی از محیط زیست و آب و دیگر امکانات لازم با تاکید فرماندار شهرستان با سرعت انجام می‌شود و همه مدیران در شهرستان تمامی قوانین را با هدف کمک به سرمایه گذار تا حد امکان مساعدت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن از سرمایه گذاران خواست در بحث پیگیری امور اقدام کنند تا سرعت و روند کار بیشتر باشد.

وی از دیگر سرمایه گذاران هم خواست به جهت کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری نسبت به پیشنهاد محل زمین در مکانی که زیر ساخت‌های آن موجود باشد ارائه دهند تا هزینه سرمایه گذاری کاهش یابد.

مسروری شهرک صنعتی بردسکن و یا محدوده شهری که محیط زیست تأیید کند در بخش مرکزی شهرستان را بلامانع ذکر کرد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید