قرعه‌کشی یک هزار واحد مسکن ملی شهر بینالود تا شهریور ماه

فرماندار مشهد از واگذاری و قرعه‌کشی هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان بینالود تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، محسن داوری در جلسه شورای مسکن شهرستان که در شهر جدید بینالود برگزار شد، اظهارداشت: تاکنون قرعه‌کشی 1360 واحد در شهر بینالود آغاز شده و تا شنبه تعداد دیگری واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: طی هفته جاری قرعه‌کشی 222 واحد دیگر انجام و از اول هفته آینده واگذاری آنها آغاز می‌شود.

فرماندار مشهد تصریح کرد: تا پایان تیرماه نیز دیگر واحدهای قرعه‌کشی شده در شهر بینالود آماده واگذاری خواهند شد و قرعه‌کشی هزار واحد دیگر در این شهر تا پایان شهریور انجام می‌شود.

داوری افزود: به متقاضیان یک ماه فرصت داده می‌شود تا پس از تحویل زمین، فونداسیون را احداث کنند. در غیر این صورت، مجدد قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات بانکی این پروژه نیز پیگیری خواهد شد،بیان کرد: در خصوص وام بانکی مقرر شد که بانک‌ها مشکلات خود را مطرح کنند تا پیگیری شود.

فرماندار مشهد تصریح کرد: در شهر ملک‌آباد نیز تعدادی از زمین‌ها واگذار شده و مابقی تا ابتدای هفته آینده واگذار خواهند شد.انتظار می‌رود در این شهر تعدادی از واحدها به مرحله اسکلت‌بندی برسند و بقیه نیز فونداسیون را احداث کنند.

داوری عنوان کرد:در بخش‌های رضویه و مرکزی نیز تا پایان هفته آینده تمامی پروانه‌ها صادر و عملیات ساخت و ساز آغاز می‌شود.

وی افزود: در شهر رضویه نیز اقدامات مطالعاتی در حال انجام است و طی هفته آینده گزارشی از پیشرفت آن ارائه و زمان قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.در خصوص برزش آباد و اخنگان نیز توافقاتی انجام شده و در هفته آینده قرعه‌کشی آنها انجام خواهد شد.

فرماندار مشهد گفت: امکان واگذاری زمین در سیدی نیز وجود دارد که منوط به انجام توافقات نهایی است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید