ظرفیت اقامتگاه‌های شهرستان درگز خراسان رضوی تکمیل شد

فرماندار درگز گفت:همزمان با نخستین روز از تعطیلات سه روزه عید سعید فطر، با ورود مسافران و گردشگران ظرفیت اقامتگاه های رسمی این شهرستان کوهستانی و خوش آب و هوا تکمیل شد.

به گزارش اعتمادساز، مجتبی بزم آرا افزود: این شهرستان مرزی با یک هتل، چند مهمانسرای دولتی و خصوصی و تعدادی خانه مسافر و مجموعه های بوم گردی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شب ظرفیت اقامتی دارد که اکنون همه ایم ظرفیت پر شده است.

وی گفت: براساس اطلاعات موجود تا عصر امروز همه اقامتگاه های رسمی شهرستان رزرو شده لذا از مسافران تقاضا داریم قبل از عزیمت به درگز اقدام به تامین اقامتگاه نمایند.

فرماندار درگز عمده مسافر این شهرستان در تعطیلات جاری را مربوط به مشهد دانست و گفت: علاوه بر مشهد از دیگر شهرها و همچنین از خراسان شمالی نیز مسافرانی به درگز و به خصوص پارک “چهلمیر” و یا همن پارک ملی تندوره سفر کرده اند و در حال حاضر این پارک ملی مملو از گردشگران و طبیعت دوستان است.

بزم آرا به اشاره به تردد کامیون های ترانزیتی در جاده درگز-قوچان گفت: با توجه به افزایش سفرها از رانندگان و مسافران تقاضا می شود با توجه به شرایط جاده کوهستانی و تردد مداوم خودروهای سنگین، صبر، حوصله و دقت کافی را برای رانندگی در این مسیر مبذول دارند.

شهرستان کوهستانی و مرزی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است، این شهرستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و “چاپشلو”، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ پارچه آن جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید