سرمربی رعدپدافند مشهد: سیاست باشگاه ما بازیکن‌سازی برای آینده بسکتبال کشور است

سرمربی تیم بسکتبال رعدپدافند هوایی مشهد گفت: سیاست باشگاه و تیم ما بر خلاف سایر تیم‌ها کمک به بازیکن‌سازی و آینده بسکتبال ایران است.

به گزارش اعتمادساز، جمال سیفی دوشنبه شب در نشست خبری بعد از مسابقه تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و رعدپدافند هوایی مشهد در گرگان اظهار کرد: بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند و تعدادی از آنها برای اولین بار در حضور جمعیتی مانند تماشاگران حاضر در سالن امام خمینی (ره) گرگان بازی می‌کردند.

وی بیان کرد: از شاگردانم در مجموع راضی هستم و از قبل هم پیش‌بینی می‌شد که در مقابل شهرداری گرگان بازنده باشیم.

سرمربی بسکتبال رعدپدافند مشهد گفت: تیم شهرداری گرگان علاوه بر مبارزه برای قهرمانی در لیگ برتر و دفاع از سه قهرمانی متوالی این رقابت‌ها، برای قهرمانی در آسیا به مصاف حریفان می‌رود و ما از بازی‌های خوب این تیم لذت می‌بریم.

سیفی افزود: در گرگان بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش درکنار بازیکنان جوان و باانگیزه براساس هدف‌گذاری باشگاه و همچنین ۲ بازیکن خارجی باکیفیت حضور دارند که این ترکیب از بهترین‌های بسکتبال کشور است.

وی ادامه داد: در کنار تیم خوب بسکتبال شهرداری گرگان نباید از هواداران و علاقمندان خوب و فهیم این تیم غافل شد که تشویق و حمایت آنان از ثانیه‌های اول تا آخر بازی بدون هیچ بی‌حرمتی و بی‌احترامی به مهمانان، شرایط را برای حریفان سخت و برای بازیکنان تیم خود آسان می‌کنند.

وی اضافه کرد: در مجموع گرگان بهترین تماشاگران را دارد و مسوولان باید قدردان آنان باشند که در گرما و سرما هیچگاه این تیم را تنها نگذاشتند.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تصاویر و فیلم‌های مسابقات گذشته این تیم نشان می‌دهد که سالن فعلی جوابگوی سیل مشتاقان و علاقمندان به بسکتبال نیست و شنیده شده، جمع زیادی هم به دلیل ظرفیت کم سالن، ترجیح می‌دهند از منزل مسابقات را تماشا کنند.

سیفی تاکید کرد: این حجم تماشاگر و مشتاق و حضورشان نشان می‌دهد که این‌شهر نیازمند یک سالن بزرگتر با ظرفیت بیشتر است.

براساس این گزارش تیم رعدپدافند هوایی مشهد دوشنبه شب در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان از هفته هجدهم دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه ۶۷ به ۹۷ مغلوب تیم شهرداری گرگان شد.

گرگانی‌ها با مجموع ۳۴ امتیاز با ۱۶ برد و ۲ باخت صدرنشین و مشهدی‌ها با یک برد و ۱۷ باخت و مجموع ۱۹ امتیاز در انتهای جدول ۱۲ تیمی قرار دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید