ساخت ۱۱۲۶ مسکن ویلایی جوانی جمعیت در گناباد

فرماندار گناباد، گفت: با تخصیص زمین و انجام مراحل اداری ساخت ۱۱۲۶ مسکن ویژه جوانی جمعیت در شهرستان گناباد آغاز شده است.

به گزارش اعتمادساز، رضا نصیری اظهار داشت: زمین 26 هکتاری شهر مقدس کاخک که حداقل 500 نفر از متقاضیان واجد شرایط را پوشش خواهد داد و به این نحو همه واجدین شرایط کاخک زمین دریافت خواهند کرد، در چند روز آینده و در نشستی با این متقاضیان پیشنهادات خود در جهت ساخت و ساز آن اعلام خواهیم کرد و در صورت موافقت مردم به‌زودی احداث پانصد واحد ویلایی یک طبقه در کاخک شروع خواهد شد.

وی با اشاره به زمین 32 هکتاری جدید شهر بیدخت، گفت: برای مردم شریف بیدخت نیز حدود 500 واحد ویلایی برای افراد واجد شرایط پیش‌بینی کرده‌ایم‌ که چنانچه این عزیزان تمایل داشته باشند که کار به سبک شهرک بهارستان پیش برود، ظرف مدت 10 ماه ساخته و تحویل آنها خواهد شد.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: جشنی در شهر گناباد توسط اداره راه و شهرسازی برنامه‌ریزی شده که 126 قطعه ویلایی یک طبقه رایگان برای واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت را در قالب یادگار ابراهیم به آنان تحویل دهیم.

نصیری در خصوص صدور پروانه جهت شروع ساخت و ساز در سایت 240 هکتاری شهر گناباد نیز عنوان کرد: با همدلی فرمانداری و شهرداری و تمهیدات استانی اداره کل راه و شهرسازی پیش پروانه 2771 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در سایت 240 هکتاری صادر و تحویل بنیاد مسکن شده است.

وی صدور این حجم از پروانه و تسهیل‌گری که در خصوص نقشه های شهر جدید گناباد صورت می‌گیرد را در تاریخ شهرستان و استان بی‌نظیر دانست.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید