ساخت فیلم «ریتالین» در نیشابور پایان یافت

مسوول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور گفت: ساخت فیلم کوتاه «ریتالین» به کارگردانی «سجاد سرداری نیا» در این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش اعتمادساز، مسعود سلیمانی سپهر افزود: فیلم کوتاه ریتالین کاری از جوانان فیلمساز در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور است که با موضوع مبارزه با آسیبهای اجتماعی ساخته شده است و پس از پایان مراحل فنی آماده ارسال به جشنواره فیلم کوتاه تهران خواهد بود.

وی بیان کرد: داستان فیلم کوتاه ریتالین برگرفته از نام یک دارو برای افزایش تمرکز مربوط به دانش آموزی است که قصد دارد حقیقتی را در خصوص همکلاسی خود برملا کند، اما در این بین با مسائلی روبرو می‌شود.

مسوول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور گفت: در این فیلم «شهراد شجاعی» و «حامد کول آبادی» به ایفای نقش پرداخته اند و تهیه کنندگی آن را را نیز حسین سرداری برعهده دارد.

سلیمانی بیان کرد: دیگر عوامل سازنده این فیلم شامل نویسنده و مشاور پروژه (سید حجت حسینی و سید سجاد موسوی)، فیلمبردار (احمد دهجوریان و مرتضی روانسالار)، دستیار کارگردان(امیر ابراهیمی)، تدوین و صداگذاری (محمدرضا مؤمنیان)، مدیر صدابرداری (محمد قدسی) و عکاس صحنه(امیر اتابک پارسا کیا) است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید