دستگیری ۴ شرور در کوی امیر مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی مشهد ۴ مخل نظم و امنیت عمومی در کوی امیر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادساز، سرهنگ محمد چراغ اظهار داشت: در پی شرارت‌های چند مرد جوان در محدوده کوی امیر، مراتب در دستور کار ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در یکی از گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مشخص شد این افراد در پی اختلافات شخصی در خیابان ذوالفقار کوی امیر با استفاده از سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شدند و در پی شلیک سلاح ساچمه زن چند نفر از شهروندان از جمله 2 فرد خردسال مصدوم شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران دایره عملیات ویژه پس از شناسایی مخفیگاه این افراد شرور با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های منسجم 4 تن از عوامل اصلی را در عملیات‌های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 2 قبضه سلاح گرم، 4 قبضه چاقو و قمه و تعدادی چوب و چماق کشف کردند.

چراغ تصریح کرد: شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح، نگهداری و توزیع موادمخدر و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی از مهمترین اعمال مجرمانه این افراد شرور است.

وی امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد و قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به این گونه افراد را نخواهد داد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید