خسارت 200 میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آبی کلات

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بارش باران و جاری شدن سیل در تیر ماه امسال باعث وارد آمدن خسارت به تاسیسات و قطع آب ۲۰ روستا و دوشهر زاوین و حسن آباد در شهرستان مرزی کلات شد.

به گزارش اعتمادساز، حسین امامی با بیان اینکه خسارت وارده به تاسیسات آبفا در شهرستان مرزی کلات افزون بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پس از بازدید و ارزیابی میدانی تیم بحران امور از مناطق سیل زده، در مناطقی که امکان تردد وجود داشت نسبت به رفع فوری خسارت توسط 6 اکیپ عملیاتی اقدام و آب شرب بیشتر روستاها در ساعات اولیه وارد مدار شد.

وی افزود: با توجه به آسیب های جدی به خطوط انتقال مجتمع 11 روستایی هزار مسجد و عدم دسترسی به محل اتفاق به دلیل صعب العبور بودن منطقه، اکیپ عملیاتی امور آبفا به صورت شبانه روزی و تعویض شیفت، نسبت به بازسازی خطوط انتقال و پایداری آب شرب اقدام کرد و با تلاش بی‌وقفه، آب روستاهای تحت پوشش این مجتمع برقرار شد.

امامی گفت: به منظور استمرار خدمات آبرسانی به مردم و کاهش اثرات ناشی از عواقب سیل، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مشترکین تا زمان پایداری شبکه از طریق تاسیسات موقت و 5 تانکر سیار تامین شد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید