تکمیل ۹۵ درصد ‌ظرفیت هتل‌های مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی‌ خراسان رضوی با اشاره به تکمیل ۹۵ درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد در روزهای پایانی ماه صفر گفت: ۱۴۰ هزار تخت برای اقامت و اسکان زائران در بخش خصوصی تدارک دیده شده و همین تعداد نیز در بخش دولتی وجود دارد.

به گزارش اعتمادساز، سید جواد موسوی در جمع خبرنگاران گفت: مردم و مسئولان در بخش دولتی، خصوصی و تعاونی دست به دست هم داده‌اند تا زائران حضرت رضا (ع) با کمبودی مواجه نشوند اما برخی زیرساخت‌های استان برای حضور زائران نیازمند بودجه‌های ملی است.

وی افزود: در بخش خصوصی حدود 140 هزار تخت برای اسکان زائران تدارک دیده شده و از طرفی حدود همین تعداد نیز در بخش دولتی وجود دارد، در حالی‌که ممنوعیت‌های قانونی برای فعالیت مراکز اقامتی دولتی وجود دارد.

موسوی ادامه داد: واحدهای اقامتی دولتی هزینه بالایی به دولت تحمیل می‌کنند و از سویی وجود این مراکز دولتی به فعالیت بخش خصوصی آسیب وارد می‌کند.

تکمیل ظرفیت هتل‌‌های مشهد در 3 روز پایانی ماه صفر

محمد صادق امین شریعتی گفت: نزدیک به 40 درصد از رزرو هتل ها در روزهای پایانی ماه صفر به‌صورت آنلاین در مشهد صورت گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان اقامت24 افزود: در روزهای پایانی ماه صفر هتل‌ های مشهد نزدیک به 95 درصد تکمیل ظرفیت داشتند که 40 درصد از آن به شکل رزرو آنلاین صورت گرفت.

وی تصریح کرد: به دلیل حضور پرشور زائران و عاشقان ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا (ع) تمام واحد‌های اقامتی مشهد اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها در ایام پایانی صفر تکمیل ظرفیت شدند و بخشی از اسکان زائران در هتل های مناطق طرقبه انجام پذیرفت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید