تکمیل خانه کشتی تایباد نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: ساخت خانه کشتی این شهرستان که عملیات اجرایی آن از ۱۲ سال گذشته آغاز شده است، نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل است.

به گزارش اعتمادساز، حسن شاهرخی افزود: خانه کشتی تایباد از مهمترین مطالبات کشتی گیران این منطقه به شمار می رود که مراحل ساخت آن در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در مدت ۱۲ سال، از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: تاکنون برای ساخت قسمت های مختلف خانه کشتی تایباد بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد اظهار کرد: همچنین امسال از محل اعتبارات استانی ۵۰ میلیارد ریال به این طرح ورزشی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کشتی گیر تایبادی در عرصه های مختلف جهانی و آسیایی کارنامه درخشانی دارند، بیان کرد: کشتی گیران این شهرستان در زمان حاضر تنها در یک سالن ورزشی غیر اختصاصی برای این رشته تمرینات خود را برگزار می کنند.

شاهرخی افزود: در زمان حاضر افزون بر ۳۷۰ کشتی گیر در رده های مختلف در تایباد به آموزش در این رشته مشغول هستند.

وی به اتمام ساخت ۲ زمین چمن روستایی در بخش میان ولایت تایباد اشاره کرد و گفت: ۲ زمین چمن «مشهد ریزه و آبقه» با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که در چند روز آینده مورد استفاده ورزشکاران این مناطق محروم قرار می گیرد.

هم اکنون رشته های ورزشی این شهرستان در قالب ۳۰ هیات ورزشی فعالیت دارند که در آینده ای نزدیک ۱۰ هیات ورزشی در شهر «کاریز» و بخش «میان ولایت» این شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

شهرستان تایباد بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید