تحویل 186واحد به متقاضیان نهضت مسکن در تربت‌حیدریه

۱۸۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن روز سه‌شنبه همزمان با هفته گرامیداشت دولت طی مراسمی با حضور مسوولان محلی و استانی در تربت‌حیدریه به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش اعتمادساز، رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه در این مراسم گفت: نظر به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، در ۲ نقطه شهر تربت‌حیدریه ۱۷۸ هکتار زمین به این موضوع اختصاص یافته‌ است.
مرتضی رضازاده افزود: همچنین یکی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، طرح ۱۵۴ واحدی بود که توسط بخش خصوصی اتمام و تحویل متقاضیان شده است.
وی در ادامه گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سایت مسکن مهر بلاتکلیف مانده‌ بود، که در ۲ سال اخیر هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و تنها ۵۰۰ واحد دیگر در سایت مسکن مهر بلاتکلیف مانده‌ است.

افتتاح دومین آزمایشگاه رباتیک شرق کشور در دانشگاه تربت‌حیدریه
رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت: دومین آزمایشگاه رباتیک شرق کشور(بعد از دانشگاه فردوسی مشهد) با صرف اعتبار افزون بر پنج میلیارد ریال در این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

دکتر عباس خاشعی‌سیوکی افزود: استقرار دستگاه شبیه ساز کارخانه تولیدی ویژه دانشجویان ترم آخر برای انجام کارهای عملی و همچنین چاپگرهای سه بعدی از دیگر تجهیزات مهم این آزمایشگاه است.

وی در ادامه به محوطه‌سازی دانشگاه و ایجاد بوستان فناورانه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و نیز تجهیز آزمایشگاه هایتک (تجزیه دستگاهی) مستقر در پژوهشکده زعفران اشاره و اظهار کرد: برای خرید تجهیزات آزمایشگاه، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

اجرای طرح هادی در روستای «بسک» ، افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی در روستای «رودمعجن» و بهسازی معابر روستای «خورشبر» واقع در بخش بایگ تربت‌حیدریه از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز در این شهرستان بوده است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید