تبلیغات شهری دهه فجر در مشهد نیازمند تحول و ارتقا کمی و کیفی است

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:همه تلاش‌های صورت گرفته تبلیغات شهری در مشهد و شهرستان‌ها قابل احترام است اما اقتضائات ایجاب می‌کند تبلیغات شهری تحول و ارتقا کمی و کیفی پیدا کند.

به گزارش اعتمادساز روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهارداشت: گرفتار روش‌هایی شده‌ایم که به آن‌ها عادت پیدا کرده‌ایم و برخی اثربخشی لازم را از دست داده اند و نیازمند تحول و نوآوری و ابتکارات است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت بسیج مردمی گفت: افزایش حضور مردم در راهپیمایی نیز به تبلیغات سنتی نیست و اگر پیامک و اتوماسیون را کنار بگذاریم و با دعوت مستقیم و صمیمی هر فرد فقط 10 نفر را از اطرافیان خود را دعوت کنیم شرایط متفاوتی خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود میدان دادن به نوجوان و جوانان را حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: تا زمانی که به نوجوانان میدان ندهیم، نباید انتظار داشته باشیم نوجوانان مورد طمع و سو استفاده نقشه دشمن قرار نگیرند. اگر قرار است نوجوانان و جوانان در میدان دشمن نباشند، باید بستر حضور و نقش آفرینی آنها را در میدان انقلاب فراهم کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: قرارگاه چهارده صفر دو در بیش از 47 منطقه آموزش و پرورش استان  با حمایت ویژه استاندار فعال است و فرصت مغتنمی است که دستگاه‌ها از این ظرفیت در برنامه های خود استفاده کنند.

گنابادی نژاد در پایان با تاکید بر موضوع خط محتوا خاطر نشان کرد: جشن دهه فجر نباید یک شکل باشد، بعضی اوقات جشن‌ها فاقد محتوا هستند. باید بتوانیم از اندیشه مترقی امام و رهبر معظم انقلاب صیانت کنیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید