بیش از سه هزار و ۵۰۰ خودرو عمومی در سبزوار دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: سه هزار و ۵۰۶ دستگاه خودرو عمومی، مسافربر شخصی و اینترنتی، تا پایان اسفند سال گذشته در غرب خراسان رضوی دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش اعتمادساز، حمید مظفری نژاد با بیان اینکه این اقدام به ۲ صورت رایگان و یارانه ای صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به فعالیت چهار باب کارگاه مجاز تعمیر تجهیزات سی‌ان‌جی در سطح منطقه سبزوار، از ابتدای اجرای طرح تا پایان اسفند پارسال این خودروها شامل تاکسی و وانت عمومی، مسافربر شخصی و آژانس‌ تلفنی و اینترنتی از جمله اسنپ، ماکسیم و… به کپسول سی ان جی مجهز شده اند.

وی افزود: دیگر مالکان خودروهای عمومی و مسافربران شخصی و اینترنتی نیز که تا کنون در سامانه ثبت نام نکرده اند، اما متقاضی استفاده از طرح تبدیل رایگان و یا یارانه ای خودرو به دوگانه سوز هستند، می توانند با ثبت اطلاعات خود در سایت gcr.niopdc.ir برای فراهم کردن مقدمات این کار اقدام کنند.

طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان اجرا می شود که برای خودروهای مسافربر شخصی اینترنتی نیز با ۷۵ درصد تخفیف انجام می شود و دارندگان این خودروها می توانند با ثبت نام در سایت مزبور نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید