برگزاری نشست بانوان کتابخوان چناران

نشست بانوان کتابخوان در حوزه مسائل اولویت دار بانوان و خانواده در محل کتابخانه های عمومی شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش اعتمادساز، رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران، امروز در نشست بانوان کتابخوان به خانواده ها توصیه کرد: همان طور که برای زندگی در زمینه های مختلف هزینه می کنند، بخشی از سرانه زندگی خود را صرف خرید کتاب کنند و خرید آن را در سبد خانوار خود داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تاجی افزود: همان طور که جسم انسان نیاز به غذا دارد، کتاب و مطالعه غذای روح انسان بوده و برای ارتقاء سطح فرهنگ هر جامعه ای نیاز است که فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و بالابردن سطح آگاهی مردم در دستور کار قرار گیرد.

در بخش دیگری رییس کتابخانه های عمومی شهرستان چناران بیان کرد: رمز پیشرفت کشورهای توسعه یافته، مطالعه و دانش بوده لذا مطالعه و کتابخوانی از مهمترین برنامه های هر کشوری است چرا که افراد هر جامعه زمانی را به این امر فرهنگی بها داده و آن را جدی بگیرند در رشد و پیشرفت جامعه اثر گذار و در تربیت آینده سازان جامعه نقش کارگشایی خواهد داشت.

تکتم مهدوی نسب تصریح کرد: اگر والدین در تربیت فرزندان اطلاعات کافی داشته باشند و با مطالعه و بالا بردن سطح آگاهی خود، شیوه‌های تربیتی صحیح را در پیش گیرند، می‌توانند آینده‌ خوبی برای فرزندان خود رقم زنند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید