‍ برگزاری نخستین نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش، نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان و ناشران نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برپا می شود.

به گزارش اعتمادساز، علیرضا سید‌آبادی اظهار کرد: نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان و ناشران و اتحادیه کتابفروشان نیشابور در ۲۵ غرفه در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور، با هدف ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با کتاب‌های تازه منتشر شده و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اولین نمایشگاه ناشران کتاب  نیشابور با غرفه‌های نمایشگاه و فروشگاه کتاب، معرفی کتابخانه‌های عمومی، معرفی نویسندگان و مولفان، رونمایی کتاب، تکریم از اصحاب قلم، معرفی انجمن‌های فرهنگی ادبی، معرفی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌‌شود.

سیدآبادی با بیان اینکه نمایشگاه با تخفیف ویژه کتاب‌های خود را به متقاضیان عرضه می‌کند، تشریح کرد: عموم شهروندان می‌توانند از ساعت ۹ إلی ۱۴ظهر و ۱۷ الی ۲۲شب، از تاریخ ۱۶ إلی ۲۱ آذر، کتاب مورد علاقه‌شان را از نمایشگاه تهیه و از مجموعه برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور، تصریح کرد: نیشابور با همکاری بخش خصوصی دارای ظرفیت‌ها و  پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل فرهنگی فراوانی است که می‌تواند همه ساله شاهد برپایی نمایشگاه‌های کتاب باشد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید