انعقاد ۵۰ درصد قراردادهای راه‌سازی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد قراردادهای راه‌سازی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ منعقد و لیست ۱۰ پروژه اولویت دار استان خراسان رضوی با هم افزایی متولیان امر تعیین شده است.

به گزارش اعتمادساز، وحید داعی با اشاره به انعقاد 50 درصدی قراردادهای راه‌سازی خراسان رضوی در سال 1402، اظهارداشت: خراسان رضوی به عنوان دومین استان کشور از نظر جمعیت و پنجمین استان کشور از لحاظ وسعت است، که اداره کل راه و شهرسازی استان در حال حاضر با در دست ساخت داشتن پروژه هایی راه‌سازی به طول 135 کیلومتر به مبلغ کل قرارداد 2055 میلیارد تومان در این بخش در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

وی افزود: در سال 1402 میزان 37 کیلومتر پروژه راهسازی، 27 کیلومتر باند دوم و 10 کیلومتر بزرگراه چهارخطه با تقاطع های غیر همسطح آن به مبلغ اولیه قرارداد حدود 950 میلیارد تومان منعقد شده است که به لحاظ ریالی معادل 50 درصد قراردادهای جاری این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی عنوان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تا پایان سال 1403 مقدار 40 کیلومتر باند دوم این بزرگراه در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

داعی خاطرنشان کرد: 50 درصد قراردادهای راه‌سازی استان خراسان رضوی در سال 1402 منعقد و لیست 10 پروژه اولویت دار استان خراسان رضوی با هم افزایی متولیان امر تعیین شده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید