استخدام 5 هزار و 350 نومعلم از هفته آینده در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز فرایند تکمیلی استخدام ۵ هزار و ۳۵۰ نومعلم خراسان رضوی از هفته آینده خبرداد.

به گزارش اعتمادساز، سید امیرشوشتری در حاشیه همایش برنامه ریزی ارزیابی ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان اظهارداشت: انسجام کار نیاز به همکاری دارد، همانطور که با همکاری ارزیابی های نیروهای آموزگاری امسال با بهترین کیفیت و شرایط انجام شد بنابراین گزینش های امسال بهترین گزینش ها و با بهترین کیفیت بود و این منتخبین اثرات بسیار خوبی بر آموزش و پرورش می‌گذارند، باید بهترین و سالمترین معلمان را داشته باشیم.

وی افزود: فرایند تکمیلی استخدام و مصاحبه 5هزار و 350 نومعلم از هفته آینده آغاز می‌شود.

شوشتری تصریح کرد: 7 دوره آموزشی در تربیت معلم در حال برگزاری است که نیاز به نیروی انسانی و وقت بیشتری داریم، دوره قرآن و عترت با حضور 2 هزار نفر، زیارت اولی‌ها با حضور 1800نفر، دوره رهیاران تحول با حضور 600 نفر، طرح ولایت با حضور 800نفر و … نیاز به فضای کافی، نیروی انسانی و زمان کافی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید تجربه اولین حضور در دانشگاه فرهنگیان برای مراجعین بهترین تجربه باشد تا این تجربه در صورت معلم شدن در یاد تمام این عزیزان ماندگار بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی  تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی مراجعین از 3 تیر شروع شده و نهم تیرماه به پایان می‌رسد؛ 6 کانون ارزیابی در دانشگاه شهید هاشمی نژاد و 6 کانون در دانشگاه شهید بهشتی برنامه ریزی شده اند که هر کانون 5 ارزیاب دارد و از دهم تا پایان تیرماه ارزیابی ها انجام می‌شود.

شوشتری گفت: زمان حضور مراجعین با پیامک به آنان اطلاع رسانی می شود و با کسانی که در پایان پیامک حضور را دریافت نکرده باشند تماس گرفته می‌شود تا حق کسی تضییع نشود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید