آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده در خراسان رضوی

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی، گفت: آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده در استان خراسان رضوی با حضور بیش از هزار نفر متقاضی جدید در سه حوزه برگزاری آزمون با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش اعتمادساز، محمد شفاعی در حاشیه برگزاری آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده، اظهار داشت: امروز آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده در استان خراسان رضوی با حضور بیش از 5� � نفر متقاضی جدید امروز در سه حوزه برگزاری آزمون برگزار شد.

وی افزود: در فرآیند جذب مدرسین آموزش خانواده حدود هزار نفر از همکاران شاغل و بازنشسته فرهنگی و اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه و مدرسین سابق مجوز دار ثبت نام کرده اند که از این تعداد، بیش از 500 نفر از همکاران متقاضی جدید با مدرک کارشناسی ارشد در آزمون کتبی شرکت کرده اند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، قبول شدگان آزمون کتبی به همراه سایر متقاضیان فرهنگی با مدرک دکتری و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رتبه دانشیار و استادیار و اساتید رسمی حوزه های علمیه با سطح حوزوی تخصصی چهار و مدرسین سابق مجوز دار که حد نصاب لازم در ارزیابی عملکرد سه ساله را کسب کرده اند در مرحله مصاحبه در نیمه دوم مرداد ماه حضور می‌یابند و پس از مشخص شدن قبول شدگان نهایی، برای آنها دوره‌های توانمندسازی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

شفاعی ادامه داد: برگزاری مستمر و مؤثر کلاس های آموزش خانواده با موضوعات تخصصی در سطح مدارس استان با استفاده از ظرفیت مدرسین جذب شده در دستور کار اداره انجمن اولیا و مربیان استان خواهد بود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید