پاراآسیایی‌های خراسان رضوی با ۲۴ مدال رنگارنگ به وطن بازگشتند

ورزشکاران جانباز، توانیاب، نابینا و کم بینای خراسان رضوی با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ در مسابقات پاراآسیایی هانگژو امروز در میان استقبال مسئولان و خانواده‌‌هایشان وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شدند.

به گزارش اعتمادساز، ورزشکاران و مدال‌آوران خراسانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در میان استقبال تاج فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان و قلندر، شهردار مشهد و خانواده‌‌هایشان امروز وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شدند.

کاروان پاراآسیایی خراسان رضوی با حضور 28 ورزشکار، مربی و داور خراسانی عازم هانگژو شده بود و 15 نفر در بخش جانبازان و توانیابان و 13 نفر نیز در بخش کم‌بینایان و نابینایان به این رقابت‌ها اعزام شدند.

در پایان این رقابت‌ها ورزشکاران جانباز و توانیاب و نابینا و کم بینای خراسان رضوی با کسب 24 مدال رنگارنگ در مسابقات پاراآسیایی هانگژو به کشور بازگشتند.

هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و مهدی بابادی و علیرضا پورسمنانی در قامت والیبالیست عنوان قهرمانی آسیا را بدست آوردند، همچنین معصومه زارعی، فاطمه جهانی و زهرا لطفی نیز در والیبال نشسته بانوان نایب قهرمان شدند.

وحید خراسانی نیز به عنوان داور بین‌المللی والیبال نشسته در این مسابقات حضور داشت، همچنین ابوالفضل ظریف‌پور اسمعیل در رشته شنا مدال نقره را بر گردن آویخت.

در بخش نابینایان نیز ملیحه صفایی با درخشش خود صاحب 4 مدال طلا انفرادی و تیمی در رشته شطرنج شد، همچنین عاطفه نقوی در این رشته کار خود را با 2 نقره تیمی و یک برنز انفرادی به پایان رساند، در رشته شطرنج فاطمه رحیمی و مریم رحیم‌زاده نیز به ترتیب 2 نقره تیمی را کسب کردند.

محمدحسین کریمی در شنا درخشید و یک نشان نقره و 2 نشان برنز را برای کاروان ایران به ارمغان آورد و موسی غلامی و سعید کوهکن نیز در رشته جودو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

تیم فوتبال 5 نفره ایران نیز با حضور کامبیز محکم از خراسان رضوی صاحب نقره آسیا شد و تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران با حضور 6 ورزشکار خراسانی شامل فتانه پورآت، مهسا سعادت، ندا بلوچی، فاطمه مولایی، رقیه صالحی و مهدیه محمودی روحانی به هانگژو اعزام شد.

نسرین شاهی در تیراندازی، رعنا نیازی ماکوئی در گلبال، زهرا سعادت‌پور اسماعیل و زهرا افشاریان به عنوان مربی در دوومیدانی، وحید جدی در جودو و منیژه حداد به عنوان مربی شطرنج دیگر نفرات اعزامی به این رقابت‌ها بودند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید