نخستین المپیاد ورزش‌های ساحلی و دریایی خراسان رضوی در مشهد

سرپرست هیئت ورزش‌های دریای و ساحلی خراسان رضوی گفت: اولین المپیاد ورزش‌های ساحلی و دریایی خراسان رضوی در ۶رشته ورزشی در حال برگزاری است.

به گزارش اعتمادساز، نوید زنده روحیان اظهارداشت: نخستین المپیاد ورزش‌های ساحلی و دریایی استان در مشهد با حمایت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد برای اولین بار در شرق کشور در حال برگزاری است و در اولین مرحله در 6رشته اجرا می‌شود.

وی افزود: این المپیاد شامل رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، کبدی ساحلی، هندبال ساحلی و ماهیگیری ورزشی در دو رشته کارپ و کستینگ و رشته‌ رزمی پنچاک سیلات خواهد بود.

سرپرست هیئت ورزش‌های دریای  و ساحلی خراسان رضوی گفت: در این المپیاد دو هفته‌ای بازی‌هایی ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان از جمله بازی‌های مینی‌مال، مسابقات ساخت قلعه شنی و ماهیگیری خانوادگی نیز در نظر گرفته شده است.

زنده روحیان تصریح کرد: کلیه این مسابقات در دو مجموعه استاندارد ساحلی انقلاب واقع در پایانه مسافربری امام رضا(ع) و رودپارک مشهد در مناطق 8 و 11 شهرداری مشهد برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: نظارت بر روی این مسابقات به عهده هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان و شهرداری مشهد است اما در اجرای این رقابت‌ها هیات‌های فوتبال، والیبال، هندبال، هنرهای رزمی و کبدی همکاری بی‌نظیری داشته و به صورت کامل همراهی خواهند داشت.

سرپرست هیئت ورزش‌های دریای  و ساحلی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون در رشته کبدی 8 تیم، فوتبال 16 تیم ، والیبال 32 تیم، پنچاک سیلات 50 تیم و ماهیگیری ورزشی کارپ خانوادگی نیز 682 نفر در قالب 200 تیم خانوادگی شرکت خواهند داشت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید